8 КЛАС

💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

15.03

Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (15721631).

«Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. 

Символіка. Поетична мова. 


 Опрацювати с.233-236. Створити ментальну карту "Життя і творчість Джонна Донна".

Аналізувати "Сонет 19"

💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

03.03

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки 


Опрацювати с.230-233.  Зробити коротко конспект.

💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

01.03

Приєднатися до  конференції Zoom

 о 12:05  годині

https://us05web.zoom.us/j/89609863461?pwd=b0N1L3VEb25EeDYweDZGdzF1ZGJnZz09

Идентификатор конференции: 896 0986 3461

Код доступа: HSw7Lh


Виконати  тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5365833 


💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

24.02

Підготовка до контрольної роботи.

Повторити вивчене з теми:

Франческо Петрарка,

Вільям Шекспір,

Серванес Сааведра


💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

10.02

 П'єса  В.Шекспіра

 "Ромео  і  Джульєтта"



Приєднатися до  конференції Zoom об 11:10 годині

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296









Опрацювати  с. 208-212


💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

08.02

П'єса  В.Шекспіра

 "Ромео  і  Джульєтта" 

Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.

Перевірка знання тексту трагедії https://learningapps.org/display?v=pm1gdxc3c18


Вміти відповідати  на  запитання

Образи Ромео і Джульетти

• У яких умовах живе Джульетта? А Ромео?

• Розкрийте їхній духовний світ, риси характеру.

• Як Джульетта ставиться до питання сімейної честі?

• Знайдіть і зачитайте рядки, у яких автор підкреслює мужність та рішучість Джульєтти.

• Як ви вважаєте, наскільки щирими є почуття Ромео до Джульєтти?

• Знайдіть у тексті підтвердження серйозності почуттів Ромео.


Інші ключові образи трагедії

• Що ви можете сказати про оточення Ромео та Джульєтти?

• Якими є друзі Ромео?

• Хто вам більше імпонує: Меркуціо чи Бенволіо? Чому?

• Які риси характеру ченця Лоренцо ви можете виділити? Про що вони говорять?

• Як ви сприймаєте образ годувальниці Джульєтти? Чи розуміє вона дівчину?

• Як ви оцінюєте образ Паріса? Наскільки щирим він вам видався?


Значення смерті Ромео і Джульєтти

• Чи варте кохання героїв такого трагічного завершення?


😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

03.02

 П'єса  В.Шекспіра

 "Ромео  і  Джульєтта"



Приєднатися до  конференції Zoom об 11:10 годині

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296


💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

01.02

 Трагедія "Ромео  і  Джульєтта"



Приєднатися до  конференції Zoom о 12:05 годині

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296


Пройти   тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3801164

до  02.02

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

27.01

 Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, 

художніх  засобів створення жіночих образів.



Приєднатися до  конференції Zoom об 11:10 годині

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296


Переглянути  презентацію👇

https://docs.google.com/presentation/d/16228Xe2ZUmqGFsafJHrcOMEY3zjzeyRa/edit?usp=sharing&ouid=108345096224055068392&rtpof=true&sd=true 


Домашнє  завдання: Читати "Ромео і Джульєтта"


💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


14.05

ТЕМА: Барбара Космовська. Її  художній  світ. "Буба". Ідея  поваги  і  любові  до  людини.    

Опрацювати  с. 281-282. Коротко законспектувати життєвий  і  творчий шлях  письменниці.

Переглянути  відео  


Опрацюйте  усно







🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


07.05

ТЕМА: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Алегоричні  образи  повісті. Ознаки  притчі  у  творі.

ОПРАЦЮЙМО




ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ






😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

 30.04

ТЕМА: Утілення  прагнення  до  високої  мети  в  образі  чайки  Джонатана.  Художній  конфлікт  і  можливість  його  подолання.

ОПРАЦЮЙМО  УСНО



ОПРАЦЮЙМО  ПИСЬМОВО



ВИКОНАТИ  ТЕСТ
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8811649


🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬

 

26.04  

ТЕМА: Річард Бах. "Чайка  Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору  як  філософська  метафора  людського буття.

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296

2. Опрацювати с.270-272. Записати головні події  з  життя  письменника.

3. Читати "Чайка Джонатан Лівінгстон". Вміти переказувати.


😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

23.04

Тема  уроку: Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Художні  образи. Філософський  зміст  твору

1. Переглянути  відео https://www.youtube.com/watch?v=llbVa2rOAw8

2. Визначити  проблеми  казки-притчи

3.  Заповнити  карту  подорожі Маленького Принца
 

4. Виконати  тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5720666 



19.04

Тема  уроку: Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). Людські взаємини, мораль ні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Ідентифікатор конференції: 699 978 7839

Код доступу: 933296

 

               2.     Опрацювати  с. 260-262.

          3.     Читати «Маленький принц»                                               



16.04

Тема  уроку:  Контрольна робота № 5  з теми «Бароко і класицизм».   

                                                  Тести і  завдання.

1.     Повторити  вивчене  з  теми.







2.     Виконати  тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6771349   до  20.04




12.04

Тема  уроку: ПЧ. Бунін І.О. «Красуня»

Подключиться к конференции Zoom   о  12:00 год

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Идентификатор конференции: 699 978 7839

Код доступа: 933296



 02.04

Тема  уроку: ПЧ №3. Бунін І.О. «Красуня»

1.     Переглянути  відео https://www.youtube.com/watch?v=xo6bDyiocQg

2.     Читати  «Красуня».

3.     Вміти аналізувати  твір  та  характеризувати  героїв.

Скласти СІНКВЕЙН (письмово  українською  мовою)






29.03

Тема  уроку: Засоби  комічного  (гумор, іронія, сатира, сарказм)

1.     Скласти  порівняльну характеристику  (письмово)  Люсіль і Дорімени з твору «Міщанин-шляхтич»  Мольєра.

2.     Записати  визначення  термінів,  вивчити їх.







 26.03

Тема  уроку: Основні образи комедії  Мольєра  «Міщанин-шляхтич»

Подключиться к конференции Zoom   о 12:00 год

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Идентификатор конференции: 699 978 7839

Код доступа: 933296



1.     Виконати тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4244441 

2.     Охарактеризувати   пана  Журдена.


22.03

Тема  уроку: Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

1.     Читати  «Міщанин-шляхтич». Вміти аналізувати твір.

                                                              

  19.03

Тема  уроку: Мольєр  -  майстер  класицистичної  комедії. Художнє новаторство Мольєра  у  драматургії, вплив  його  відкриттів  на  світове  театральне  мистецтво.

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=YZbT84mpfoY

2.     Опрацювати с.240-244. Зробити   конспект + терміни (вивчити)

                                   

                                П’ятнадцяте  березня

Тема  уроку: Історичні  умови, філософське  та  історичне  підґрунтя класицизму. Характерні  ознаки  класицизму  як  художнього  напряму.

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=9VEKcZAOsl8

2.     Опрацювати с.236-239 . Зробити короткий  конспект. Записати  і  вивчити  визначення терміну   «класицизм». 

                                                 


                                           Двадцять друге  січня

Тема  уроку: Вільям Шекспір. Сонети №66, №116, №130. Основні теми сонетів  -  кохання до Смаглявої леді, дружба.

 1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk

2.     Опрацювати с. 186-191. Зробити  конспект. Відповідати на запитання, с. 192.


                                            

                                               Вісімнадцяте  січня

Тема  уроку: Утілення гуманістичних ідеалів у поезії  митця. Структура сонетів Ф.Петрарки.

1.     Подключиться к конференции Zoom

https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09

Идентификатор конференции: 699 978 7839

Код доступа: 933296

2.     Вивчити один сонет напам’ять  (на вибір),  с.  184-185.

                                                П'ятнадцяте  січня

Тема  уроку: Франческо Петрарка. Сонети №61, 132. Історія  кохання  в  сонетах Ф.Петрарки. Образ  ліричного  героя  та  героїні.

1.     Виконати  тест (перевірка  д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6026810

2.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=E2501Q6W28o

3.     Опрацювати с. 181-185. Зробити  конспект. Відповідати на запитання, с. 184



Одинадцяте  січня

Тема  уроку: Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=VF7baHQnsRc

2.     Опрацювати с.178-180. Зробити  короткий  конспект. Термін «Відродження» записати і вивчити. Відповідати на запитання.



Тридцяте  листопада

Контрольна    робота

з  теми  «Античність»

Виконати  тести    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9948342


Двадцять  сьоме  листопада

 

1.     Повторити  вивчене  з  теми  «Античність», с.  46-127. Повторити   терміни.

2.      Підготуватись до  контрольної  роботи  з  теми  «Античність» 



Двадцять  третє  листопада

Тема  уроку: Публій Овідій Назон «Сумні  елегії»

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=V-XktOREiaY

2.     Опрацювати с.118-124 . Зробити короткий  конспект.

3.     Виконати  тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2853556

Повторити  вивчене  з теми. Підготуватися до к/р.


Двадцяте  листопада

Класна  робота

Тема  уроку: Квінт Горацій Флакк (658 рр. до н. е.). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку.

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=b04E6mOFS3Q

2.     Опрацювати с.114-117 . Зробити  короткий  конспект  про поета. Виписати та  вивчити  термін  «Ода».

3.      Аналізувати  вірш (письмово). 


Шістнадцяте  листопада

Класна  робота

Тема  уроку: Образ Енея  та  його  значення  в  композиції  твору.

1.     Пройти   тест  (перевірка  д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4593551

2.     Виконати завдання  4, с.113 (письмово).



Тринадцяте  листопада

Тема  уроку: Публій Вергілій Марон (7019 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.

1.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=aeXnmHVZkyY

2.     Опрацювати с. 104-113. Зробити  конспект про Вергілія.

3.     Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=ccizn55fkls



Дев’яте  листопада

Класна  робота

Тема  уроку: Давньогрецький театр, його  характерні особливості, роль  в  античному  суспільстві. Основні жанри  давньогрецької  драми  -  трагедія  і  комедія. Есхіл «Прометей  закутий»

1.     Пройти  тести (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9420849 

2.     Переглянути   відео  https://www.youtube.com/watch?v=9vUjPhvgbYY

3.     Опрацювати с. 88-97. Зробити короткий  конспект. Записати  і  вивчити  терміни  «трагедія», «комедія».

ДОМАШНЯ  РОБОТА

1.     Читати  с. 97-103. Аналізувати  твір «Прометей  закутий»  письмово.

Шосте   листопада

Класна  робота

Тема  уроку: Тіртей (VІІ ст. до н.е. «Добре  вмирати  тому…»).  Сапфо (VІІ-VІ ст..  до  н.е.) «До  Афродіти» (Барвношатна  владарко, Афродіто).

1.     Виконати  тест (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2232519

2.     Переглянути  відео 1. https://www.youtube.com/watch?v=4d7yMtwSePM                                    2. https://www.youtube.com/watch?v=vJcmKaHoFhc

                                  3.https://www.youtube.com/watch?v=5dzZgSsSPIM

ДОМАШНЯ  РОБОТА

1.     Опрацювати с.81-88, зробити короткий конспект (тільки найголовніше)

2.     Зробити  аналіз  творів (Тема, ідея, основна думка, жанр, художні засоби) у  зошиті. – СКОРИСТАЙТЕСЯ  ВІДЕО

3.     Записати  і  вивчити  термін  «Елегія»

 

 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога