8 КЛАС
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
15.03
Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (1572–1631).
«Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя.
Символіка. Поетична мова.
Опрацювати с.233-236. Створити ментальну карту "Життя і творчість Джонна Донна".
Аналізувати "Сонет 19"
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
03.03
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки
Опрацювати с.230-233. Зробити коротко конспект.
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
01.03
Приєднатися до конференції Zoom
о 12:05 годині
https://us05web.zoom.us/j/89609863461?pwd=b0N1L3VEb25EeDYweDZGdzF1ZGJnZz09
Идентификатор конференции: 896 0986 3461
Код доступа: HSw7Lh
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5365833
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
24.02
Підготовка до контрольної роботи.
Повторити вивчене з теми:
Франческо Петрарка,
Вільям Шекспір,
Серванес Сааведра
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
10.02
П'єса В.Шекспіра
"Ромео і Джульєтта"
Приєднатися до конференції Zoom об 11:10 годині
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
08.02
П'єса В.Шекспіра
"Ромео і Джульєтта"
Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.
Перевірка знання тексту
трагедії https://learningapps.org/display?v=pm1gdxc3c18
Вміти відповідати на запитання
Образи Ромео і Джульетти
• У яких умовах живе Джульетта? А Ромео?
• Розкрийте їхній духовний світ, риси характеру.
• Як Джульетта ставиться до питання сімейної
честі?
• Знайдіть і зачитайте рядки, у яких автор
підкреслює мужність та рішучість Джульєтти.
• Як ви вважаєте, наскільки щирими є почуття
Ромео до Джульєтти?
• Знайдіть у тексті підтвердження серйозності
почуттів Ромео.
Інші
ключові образи трагедії
• Що ви можете сказати про оточення Ромео та
Джульєтти?
• Якими є друзі Ромео?
• Хто вам більше імпонує: Меркуціо чи Бенволіо?
Чому?
• Які риси характеру ченця Лоренцо ви можете
виділити? Про що вони говорять?
• Як ви сприймаєте образ годувальниці Джульєтти?
Чи розуміє вона дівчину?
• Як ви оцінюєте образ Паріса? Наскільки щирим
він вам видався?
Значення
смерті Ромео і Джульєтти
• Чи варте кохання героїв такого трагічного
завершення?
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
03.02
П'єса В.Шекспіра
"Ромео і Джульєтта"
Приєднатися до конференції Zoom об 11:10 годині
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
01.02
Трагедія "Ромео і Джульєтта"
Приєднатися до конференції Zoom о 12:05 годині
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
Пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3801164
до 02.02
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
27.01
Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра,
художніх засобів створення жіночих образів.
Приєднатися до конференції Zoom об 11:10 годині
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
Переглянути презентацію👇
Домашнє завдання: Читати "Ромео і Джульєтта"
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
14.05
ТЕМА: Барбара Космовська. Її художній світ. "Буба". Ідея поваги і любові до людини.
Опрацювати с. 281-282. Коротко законспектувати життєвий і творчий шлях письменниці.
Переглянути відео
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
07.05
ТЕМА: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Алегоричні образи повісті. Ознаки притчі у творі.
ОПРАЦЮЙМО
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
30.04
ТЕМА: Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання.
ОПРАЦЮЙМО УСНО
ВИКОНАТИ ТЕСТhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8811649
🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬
26.04
ТЕМА: Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору як філософська метафора людського буття.
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
2. Опрацювати с.270-272. Записати головні події з життя письменника.
3. Читати "Чайка Джонатан Лівінгстон". Вміти переказувати.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
23.04
Тема уроку: Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Художні образи. Філософський зміст твору
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=llbVa2rOAw8
2. Визначити проблеми казки-притчи⬇
3. Заповнити карту подорожі Маленького Принца
4. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5720666
19.04
Тема уроку: Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). Людські взаємини, мораль ні цінності в
казці-притчі «Маленький принц».
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу:
933296
2.
Опрацювати с. 260-262.
3. Читати «Маленький принц»
16.04
Тема уроку: Контрольна робота № 5 з теми «Бароко і класицизм».
Тести і завдання.
1.
Повторити вивчене
з теми.
2.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6771349 до 20.04
12.04
Тема уроку: ПЧ. Бунін І.О. «Красуня»
Подключиться к конференции Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
02.04
Тема уроку: ПЧ №3. Бунін І.О. «Красуня»
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=xo6bDyiocQg
2. Читати «Красуня».
3. Вміти аналізувати твір та характеризувати героїв.
Скласти СІНКВЕЙН (письмово українською мовою)
29.03
Тема уроку: Засоби
комічного (гумор, іронія, сатира,
сарказм)
1.
Скласти порівняльну характеристику (письмово) Люсіль і Дорімени з твору «Міщанин-шляхтич» Мольєра.
2.
Записати визначення
термінів, вивчити їх.
26.03
Тема уроку: Основні образи комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»
Подключиться к конференции Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
1.
Виконати
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4244441
2.
Охарактеризувати пана Журдена.
22.03
Тема уроку: Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його
загальнолюдське значення.
1.
Читати «Міщанин-шляхтич». Вміти аналізувати твір.
19.03
Тема уроку: Мольєр - майстер
класицистичної комедії. Художнє
новаторство Мольєра у драматургії, вплив його
відкриттів на світове
театральне мистецтво.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=YZbT84mpfoY
2.
Опрацювати
с.240-244. Зробити конспект + терміни (вивчити)
П’ятнадцяте березня
Тема уроку: Історичні умови,
філософське та історичне
підґрунтя класицизму. Характерні
ознаки класицизму як
художнього напряму.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=9VEKcZAOsl8
2.
Опрацювати
с.236-239 . Зробити короткий конспект.
Записати і вивчити
визначення терміну «класицизм».
Двадцять друге січня
Тема уроку: Вільям Шекспір. Сонети №66, №116, №130. Основні теми сонетів - кохання до Смаглявої леді, дружба.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk
2.
Опрацювати
с. 186-191. Зробити конспект.
Відповідати на запитання, с. 192.
Вісімнадцяте січня
Тема уроку: Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф.Петрарки.
1.
Подключиться к конференции Zoom
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор
конференции: 699 978 7839
Код
доступа: 933296
2.
Вивчити
один сонет напам’ять (на вибір), с. 184-185.
П'ятнадцяте січня
Тема уроку: Франческо Петрарка. Сонети №61, 132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні.
1.
Виконати
тест (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6026810
2.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=E2501Q6W28o
3.
Опрацювати
с. 181-185. Зробити конспект.
Відповідати на запитання, с. 184
Одинадцяте січня
Тема уроку: Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ
античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=VF7baHQnsRc
2. Опрацювати с.178-180. Зробити короткий конспект. Термін «Відродження» записати і
вивчити. Відповідати на запитання.
Тридцяте листопада
Контрольна робота
з теми «Античність»
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9948342
Двадцять сьоме листопада
1.
Повторити вивчене
з теми «Античність», с. 46-127. Повторити терміни.
2.
Підготуватись до контрольної
роботи з теми «Античність»
Двадцять третє
листопада
Тема уроку: Публій Овідій Назон «Сумні елегії»
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=V-XktOREiaY
2. Опрацювати с.118-124 . Зробити короткий конспект.
3. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2853556
Повторити вивчене з теми. Підготуватися до к/р.
Двадцяте листопада
Класна робота
Тема уроку: Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н. е.). «До
Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення
митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення
свого доробку.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=b04E6mOFS3Q
2.
Опрацювати
с.114-117 . Зробити короткий конспект
про поета. Виписати та
вивчити термін «Ода».
3.
Аналізувати
вірш (письмово).
Шістнадцяте листопада
Класна робота
Тема уроку: Образ Енея та його
значення в композиції
твору.
1.
Пройти
тест
(перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4593551
2.
Виконати
завдання 4, с.113 (письмово).
Тринадцяте
листопада
Тема уроку: Публій Вергілій Марон (70–19 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=aeXnmHVZkyY
2.
Опрацювати
с. 104-113. Зробити конспект про
Вергілія.
3.
Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=ccizn55fkls
Дев’яте листопада
Класна робота
Тема уроку: Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в
античному суспільстві. Основні
жанри давньогрецької драми
- трагедія і
комедія. Есхіл «Прометей закутий»
1.
Пройти тести (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9420849
2.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=9vUjPhvgbYY
3.
Опрацювати
с. 88-97. Зробити короткий конспект.
Записати і вивчити
терміни «трагедія», «комедія».
ДОМАШНЯ РОБОТА
1.
Читати с. 97-103. Аналізувати твір «Прометей закутий»
письмово.
Шосте листопада
Класна робота
Тема уроку: Тіртей (VІІ ст. до н.е. «Добре
вмирати тому…»). Сапфо (VІІ-VІ
ст.. до
н.е.) «До Афродіти» (Барвношатна владарко, Афродіто).
1.
Виконати тест (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2232519
2. Переглянути відео 1. https://www.youtube.com/watch?v=4d7yMtwSePM 2. https://www.youtube.com/watch?v=vJcmKaHoFhc
3.https://www.youtube.com/watch?v=5dzZgSsSPIM
ДОМАШНЯ РОБОТА
1.
Опрацювати
с.81-88, зробити короткий конспект (тільки
найголовніше)
2.
Зробити аналіз творів (Тема,
ідея, основна думка, жанр, художні засоби) у зошиті. – СКОРИСТАЙТЕСЯ ВІДЕО
3.
Записати і
вивчити термін «Елегія»
Комментарии
Отправить комментарий