7 КЛАС
12.05
ТЕМА: Корнелія Фрунке. Тема "оживлення" книжки у творі "Чорнильне серце"
Під’єднатись до конференції Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
05.05
ТЕМА: Айзек Азімов. "Фах". Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
Під’єднатись до конференції Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
1. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5062045
2. Опрацювати
3. Порівняти героїв твору ПИСЬМОВО
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
28.04
ТЕМА: Айзек Азімов. "Фах". Розповідь про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Під’єднатись до конференції Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
1. Опрацювати с.266-267.
2. Читати повість "Фах" (інтернет-джерела). Вміти переказувати.
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
26.04
ТЕМА: Діана Вінн Джонс. «Мандрівний замок Хаула». Значення художнього прийому чаклунства у творі.
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=CY0bc8N6AE0
2. Перевір себе. Запиши елементи детективу у творі.
3. Аналізувати твір (письмово)
4. Усно опрацюй таблицю
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
21.04
Тема уроку: Діана Вінн
Джонс. «Мандрівний замок Хаула».
1. Під’єднатись до конференції Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Ідентифікатор
конференції: 699 978 7839
Код доступу: 933296
2. Виписати з твору чарівні предмети, елементи, фантастичних героїв.
19.04
Тема уроку: Образ Софії, світ її мрій, бажань,
жахів.
2.
4.
14.04
Тема уроку: Діана Вінн
Джонс ( 1934-2011). «Мандрівний замок
Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.
Подключиться к
конференции Zoom о 12:00
год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор
конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
1.
Опрацювати біографію Діани Вінн Джонс.
2.
Читати
«Мандрівний замок Хаула». Вміти переказувати, аналізувати.
12.04
Тема уроку: Контрольна
робота №5. Світова новела (тести)
1. Повторити вивчене
з теми «Світова новела».
2. Виконати
тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9712029 ДО 13.04.
31.03
Тема уроку: «Філософський зміст твору «Павутинка».
Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата)
Подключиться к
конференции Zoom о 13:00
год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор
конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
1.
Виконайте завдання
2.
Випишіть
образи-символи(що символізують) з твору «Павутинка».
3.
Створіть модель
світу за твором «Павутинка»
Рюноске Акутагаве.
4. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9437526
29.03
Тема уроку: Рюноске Акутагава – майстер японської
новели. Утілення ідеї
про моральну справедливість у
новелі «Павутинка»
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=etdJFJIqX_8
2. Опрацювати с. 248-250. Законспектувати найголовніше про письменника.
3. Читати «Павутинка»,
с. 250-252. Відповідати на запитання.
24.03
Тема уроку: «Оповідач твору «Чарівна крамниця» (батько). Особливості
дитячого світу. Роль елементів фантастики»
Подключиться к конференции Zoom о 12:00 год
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3419086
Охарактеризувати героїв новели "Чарівна крамниця " (письмово)
22.03
Тема уроку: Герберт Джордж
Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і
дитини в новелі «Чарівна крамниця».
«Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw
2.
Опрацювати
с. 241-242. Законспектувати найголовніше
про письменника.
3.
Читати
«Чарівна крамниця» (с. 243-247). Відповідати на запитання.
Сімнадцяте березня
Тема уроку: РМ №3. Твір про любов
до ближнього, її практичне втілення героями літератури
Подключиться
к конференции Zoom
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор
конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
П’ятнадцяте березня
Тема уроку: «Останній листок» - гімн людини, котра
здатна на самопожертву
заради ближнього. Специфіка розкриття
образу Бермана. Образи дівчат.
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=8Y48CqldtLI
2.
Прочитати
«Останній листок» О.Генрі.
3.
Пройти тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7440653
Двадцяте січня
Тема уроку: Поєднання реалістичного і
фантастичного в повісті
«Пурпурові вітрила»
1.
Дочитати повість «Пурпурові вітрила» до кінця. Вміти переказувати.
2.
Переглянути
фільм «Пурпурові вітрила» https://www.youtube.com/watch?v=5YzwW4hxrx4&t=285s
Вісімнадцяте січня
Тема уроку: Олександр Грін «Пурпурові
вітрила».
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZS8UEOBCc3Q
2.
Опрацювати
с. 161-164. Зробити короткий конспект.
3. Читати «Пурпурові вітрила»,
с.165-174.
Тринадцяте січня
Тема уроку: Уславлення ліцейської
дружби й вірності
ідеалам у вірші «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й
роздуми у творі.
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=PTQOfpP_wvk
2.
Зробити аналіз
твору. Заповнити таблицю (І
стовпчик – імена ліцейських друзів, про
яких згадує автор у
поезії; ІІ стовпчик – рядки-вислови, у яких розповідається про
цих друзів ).
Подключиться к конференции Zoom о 13:00 годині
https://us02web.zoom.us/j/6999787839?pwd=c2QwRkZ1Z2IyOWd0WStIY045SmRmZz09
Идентификатор конференции: 699 978 7839
Код доступа: 933296
11 січня
Тема уроку: О.С.Пушкін. Дитинство та юність.
«19 жовтня 1825 року»
1.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=o9wOmqJL434
2.
Опрацювати
с. 142-147. Зробити конспект.
Тридцяте листопада
Тема уроку: Образи Івана Терешка
і Джулії
1.
Виписати цитатну
характеристику головних героїв твору В.Бикова «Альпійська балада»
Двадцять п'яте листопада
Тема уроку: Василь
Володимирович Биков «Альпійська балада»
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=aqmzr3vapCA
2.
Опрацювати
с. 96-110. Законспектувати біографію письменника. Виписати терміни, с. 97, вивчити їх.
3.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6531376 ДО 28.11
4.
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=Z5BNTpK2_ak
Двадцять третє
листопада
Тема уроку: Булат Окуджава. «До побачення, хлопчики».
1.
Переглянути відео
- https://www.youtube.com/watch?v=4TC8EaYz2UM
https://www.youtube.com/watch?v=fxv3Kd1428o
Вісімнадцяте
листопада
Класна робота
Тема уроку: Константи Ільдефонс Галчинський. «Пісня про
солдатів з Вестерплятте». Альфред Маргул-Шпербер. «Про назву
концтабору Бухенвальд»
1.
Опрацювати
с. 91-95. Коротко законспектувати біографії поетів.
2. Переглянути відео – https://www.youtube.com/watch?v=bZso651lb5s
https://www.youtube.com/watch?v=LhcGxgKcB1Q
https://www.youtube.com/watch?v=jnsJPB-4mW4
Шістнадцяте листопада
Класна робота
Тема уроку: Порівняння
образів персонажів (Бріан де
Буагильбер і Айвенго,
леді Ровена і
Ребекка) (письмово) .
1.
Написати
в
робочому зошиті порівняльну
характеристику Бріана де
Буагильбера і Айвенго
АБО леді
Ровени і Ребекки.
Орієнтовний
план
1.
Вступ.
Айвенго і Бріан де Буагільбер -
образи лицарів, що протиставлені
один одному у творі.
2.
Основна частина. Хто ж
із них найгідніший?
·
Походження героїв.
·
Якості воїна.
·
Риси характеру.
·
Ставлення інших героїв
твору.
3.
Висновок. Айвенго і
Бріан де Буагільбер
- сміливі воїни,
але в романі
вони виступають як
суперники й вороги.
Одинадцяте
листопада
Класна робота
Тема уроку: Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і
підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса
де Брасі, Ровени, Ребекки.
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=VXR2ggBgfGk
2.
Виконати завдання. З’єднати ім’я
героя з відповідною роллю у творі стрілкою ↘️
Седрік Сакс
Настоятель
католицького монастиря
Ровена
син
Седріка
Пріор
Еймер вихованка Сакса
Айвенго донька єврея Ісака
Ребека дворянин саксонський
Джон король
Прочанин
лицар
Позбавлений Спадщини
Річард
Левове Серце принц
Надіслати фото виконаної
роботи
Дев’яте листопада
Класна робота
Тема уроку: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу
1.
Пройти тести (перевірка д/з) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1055762
2.
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=DMFFl0faGA8
ДОМАШНЯ РОБОТА
Охарактеризувати Айвенго.
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=dLFqELDuqXs
Завдання
на 04 листопада
1.
Переглянути відео «Біографія В.Скотт» https://www.youtube.com/watch?v=om-KmdTNPNw
2. - Опрацювати
с. 56-58. Зробити короткий конспект (тільки найголовніше).
- Записати термін «історичний роман».
Вивчити визначення.
3. Хто на канікулах не прочитав роман «Айвенго»,
дочитати до наступного уроку.
Комментарии
Отправить комментарий